poniedziałek, 31 marca 2014

Nice day

Cześć! Wczoraj wybrałem się z częścią rodzinki do Bonarki (krakowskiej galerii handlowej). Jest to chyba moje ulubione miejsce jeśli chodzi o tego typu wypady, Bonarka City Center to jedna z największych galerii handlowych w Europie. Posiedzieliśmy w KFC, porobiliśmy małe zakupy i udaliśmy się do kina. Z racji, że film wybierał mój młodszy brat, nie dało się uciec przed obejrzeniem nowej części Kapitana Ameryki. Myślałem, że tam się zanudzę! Z filmów o superbohaterach toleruję tylko Spider-Mana i Avengers, reszta do mnie nie przemawia.
 No i przy okazji upatrzyłem sobie film, na który musimy wybrać się następnym razem. Strasznie ciekaw jestem Niezgodnej, ale najpierw muszę przeczytać książkę ;)

  
 

 Wypatrzyłem też nowy numer Digital Camera Polska - gazety o fotografii, o której kiedyś wam wspominałem. Wszystkim zainteresowanym tym tematem naprawdę polecam: znajdziecie tam mnóstwo porad do zdjęć, nowinek o nowym sprzęcie i ciekawych wywiadów. Bardzo interesuje mnie wywiad z ludźmi, którzy wspinają się na wysokie budynki i robią sobie zdjęcie, gdy zwisają z nich. Musze go szybko przeczytać :o No i bardzo ciekaw jestem tematu numeru, gdyż ostatnio coraz chętniej bawię się rawami :)


 A tu pokazuję, przy czym spędzam czas ostatnimi dniami. Choć jeśli obserwujecie mnie na instagramie, pewnie zdążyliście zauważyć ;)



Naprawdę świetnie się czyta, ale szerzej wypowiem się, gdy ją skończę.

I to tyle ode mnie, taka notka o byle czym. Ale nie przejmujcie się, pomysłów mi nie brakuje! To tylko mały przerywnik ;)
Jutro mój brat pisze test szóstoklasisty, trzymajcie za niego kciuki :p Aż mi się przypomniały moje przeżycia związane z tym testem: tak przeżywałem, a to było nic. Miałem 34 punkty, więc całkiem nieźle. Prawdziwa jazda dopiero przede mną, matura za dwa lata ;)
Miłego wieczoru!



5 komentarzy:

  1. HAHA tez byłam w Krakowie na weekendzie xD
    Poszłam do kina z koleżanką na "Akademię Wampirów" xD
    A w ten weekend chciałam na niezgodną, no ale co tydzień do Krakowa to by moi rodzice oszaleli, bo jednak kawałek mam. :D
    Ja również piszę maturę za dwa lata :) a jak wspomnę o egzaminie szóstoklasisty... Aż śmiać mi się chcę z tego, jak go przeżywałam :D

    Świetny blog, pozdrawiam. :)
    daisy-angel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko Twój brat pisał dziś test ;)
    Kurczę, to już chyba Twoja druga notka o tym magazynie, chyba sobie ją kupię z ciekawości.
    Ile ona kosztuje ?
    Masz szczęście, że wybierasz się wspólnie z rodziną do galerii i kina, u mnie nigdy nie ma na to czasu.
    A tak apropo testu.. do jakiego gimnazjum szedłeś ?
    Pozdrawiam paaaaa ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 19 zł, może sporo, ale polecam :) Kupuję raz na jakiś czas, gdy szukam inspiracji ;)
      A gimnazjum wybrałem najbliższe mi, głównie ze względu na to, że prawie cała moja klasa tam szła. Poziom może bez szału, ale ważne, że dostałem się po nim do liceum, do którego chciałem ;)

      Usuń
  3. "Niezgodna" to podobno całkiem niezła książka. :) Też muszę przeczytać. Ale najpierw "Złodziejka Książek". :)
    Zazdroszczę wypadu z rodzinką. Też bym jeszcze tak chciała... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, za Złodziejkę Książek też muszę się zabrać!

      Usuń