sobota, 31 maja 2014

I ♥ mountains

Witam! Dobija mnie fakt, że ostatni konkretny post był tutaj prawie miesiąc temu... Naprawdę bardzo przepraszam, ale na pewno wielu z was zgodzi się ze mną, że - jeśli mowa o szkole - maj to ciężki miesiąc... A zwłaszcza jego końcówka. Zaraz wystawianie ocen, dlatego teraz muszę się sprężyć i popoprawiać to, co poprawić mogę. Zwłaszcza zależy mi na tych wszystkich przedmiotach, które w tym roku już mi odpadają i oceny z tego roku zostają już na świadectwie maturalnym... Dlatego pasowałoby pokazać się z dobrej strony i mieć je jak najlepsze ;) Dlatego też walczę między innymi o piątkę z chemii (na którą mam szansę nie wiem jakim cudem o.O) i o szóstkę z woku. Ten tydzień będzie dość ciężki, bo będę musiał napisać kartkówkę z filmu właśnie na wiedzy o kulturze oraz poprawić sprawdzian  z chemii na mniej-więcej piątkę (co graniczy u mnie z cudem)... No i oczywiście trzeba być ze wszystkiego przygotowanym na bieżąco. Nieważne, po co się niepotrzebnie zadręczać: mamy weekend i trzeba trochę odpocząć :) Około dziesiątego czerwca zostaną wystawione oceny, więc po tym terminie liczę już na trochę luźniejsze dni. No a potem wakacje!
W dzisiejszej notce chciałbym się podzielić z wami obiecanymi zdjęciami z Zakopanego, ale również z góry Chełm, gdzie też jakiś czas temu byłem. Uwielbiam góry, a w czerwcu znowu wybieram się do Zakopanego :) Już nie mogę się doczekać!









Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają. Dziś mam jednak jeszcze trochę do roboty: muszę pouczyć się melodii na zaliczenie z kształcenia słuchu muzycznego, obejrzeć Zakochanego Szekspira i zrecenzować go... I pewnie jeszcze o czymś zapomniałem :p A wieczorem finał X Factora! Trzymam kciuki za Martę, ewentualnie za Artema. Oglądacie?
Jutro Dzień Dziecka. Życzę wam, by ten dzień był jak najbardziej udany :) Napiszcie mi jutro, jak go spędziliście, jestem bardzo ciekaw.
Do następnej notki!


 Z serii: cudze chwalicie, swojego nie znacie. O ile My Słowianie uważam za masakrę, to Slavica podoba mi się bardzo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz